Saturday, December 28, 2013

Indah Khabar Dari Rupa Camera360



Assalamualaikum and hai :)


Hari ni Mimi nak cerita pasal rahsia nak jadi cantik, cun melecun dalam gambar. Bagi mereka yang suka mengedit gambar tu, mesti dah tahu pasal camera360 kan? tapi tak kisahlah saya nak cerita jugak :). Saya ni suka sangat edit gambar terutama sekali time bosan memang habis gambar-gambar saya edit. Jadi, dah macam-macam aplikasi la yang saya dah guna untuk edit gambar tapi bila saya guna camera360 ni terus jatuh hati dengan effect dia yang cantik. Kalau korang nak tahu dah lebih 150,000,000 pengguna camera360 di dunia, salah seorangnya mestilah saya hehe dengan pengguna yang ramai ni membuatkan camera360 ni jadi aplikasi edit gambar yang paling popular di dunia. Camera360 menyedikan rangkaian lengkap pilihan fotografi mudah alih profesional lagi menarik. 

Apa yang menarik pasal Camera360 ni dia ada 14 effect yang boleh dipilih untuk mengikut kesukaan iaitu enchance, magic skin, lomo, light colour, HDR, retro, sketch, colourful, dreamlike. 1839, ghost, magic color, B&W and huge head. Dengan effect yang banyak ni boleh buatkan gambar korang yang biasa-biasa tu jadi lebih menarik, terutama sekali bagi bahagian kulit wajah daripada tak licin jadi licin selicinnya. 






Antara effect yang banyak tu saya suka guna effect sweet dalam pilihan light colour. Effect ni akan buat kulit wajah saya jadi putih, licin dan semua jerawat-jerawat hilang dengan sekelip mata wink macam gambar di atas itu. Haaa, bagi siapa-siapa yang puji kulit wajah saya cantik cun melecun tu inilah rahsianya hahahaha tapi tak semua gambar saya edit.

Awak-awak semua bolehlah dapatkan aplikasi camera360 ni dekat Play Store bagi phone android. Selain tu, korang bolehlah follow diaorang dekat facebook https://www.facebook.com/camera360official dan twitter https://twitter.com/Camera360 untuk dapatkan lebih lanjut tentang kelebihan camera360.







No comments:

Post a Comment